Sylvia Benthem

Professioneel profiel

Ik geef supervisie binnen organisaties, zowel in groepsverband en individueel. Jarenlange werkervaring in de jeugdhulpverlening zorgt ervoor dat ik vooral voor werkers in de zorg en hulpverlening iets te bieden heb. Bijvoorbeeld; hoe houd je plezier in je werk, ondanks de hoge werkdruk of hoe blijf je jezelf ontwikkelen en maak je tijd vrij voor reflectie?. Mijn achtergrond is contextueel en daarnaast ben ik opgeleid volgens de Amsterdamse school. De supervisie die ik geef helpt je om inzicht te krijgen in eigen waarden, drijfveren en ambities met als doel dat je bewuster keuzes maakt. Hierdoor vergroot je je opties en ligt de focus op je mogelijkheden.

Contact

Stuur hieronder een bericht naar deze professioneel begeleider

Uw naam*
Uw e-mail*
Bericht*

Referenties

intervisie IKC
Ik heb de intervisie en sylvia als intervisor ervaren als een warme, geborgen en veilige plek waar alles bespreekbaar is. Door middel van verschillende technieken en methode werd onze groep gedwongen om op een andere manier naar een inbreng te kijken wat tot mooie inzichten en vervolgstappen heeft geleid.
Fleur Riepe
intervisie Kenter Jeugdhulp
Ik voelde me op mijn gemak bij jou en vond de begeleiding prettig!
Merel Nieuwland
Jeugdzorgwerker Onderwijszorgklas

Het was altijd interessant maar vooral een erg vertrouwde ontspannen sfeer met heel veel lachen. Dankjewel
Abdoel Bouhriani
IKC Satteliet
Sylvia is een fijne intervisor. Haar enthousiasme en gedrevenheid werkt door op mij als persoon. Ze kan op een prettige manier richting geven aan de intervisie. Heeft duidelijk ervaring, deelt de opties in hoe een casus besproken kan worden. En ook haar ervaring op de werkvloer zelf is helpend.
Barbara
Esther Lukken Kenter Jeugdhulp
De begeleiding van Sylvia (als intervisor) heb ik ervaren als een zeer prettige leerervaring! Sylvia liet ons met een ander blik naar onszelf kijken en reflecteren door iedere intervisiebijeenkomst een (andere) methode toe te passen. De intervisie kreeg hierdoor meer verdieping.